möblera mera

Nu hittade jag ÄNTLIGEN påsen med "pluppar" så nu kan jag börja plocka in böcker i bokhyllorna. Måste förå mig till nått slags rensning med... Kan inte ha en halv biblioteksfilial hemma, måst vaska ut guldkornen. Men det är svårt.
Surfar IKEA för att fundera över andra förvaringslösningar. Ibland önskar man att man hade råd att slänga o köpa nytt... men jag är rätt dålig på att slänga. Jag är ett strålande exempel på teorin att människan härstammar från hamstern. Ibland får jag ett ryck o kan kasta... men det svider... sambon kan kasta det mesta, ibland bär jag in igen *s*
Skall iaf sortera undan sånt jag vill spara av sentimentala skäl men som kanske inte måste tas fram o klappas på så ofta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0