kartongkaos..

Känns som jag håller på o skyfflar runt samma kartonger hela tiden o aldrig blir riktigt färdig.. Det kan kännas lite tröstlöst emellanåt men samtidigt vill jag inte kasta allt utan att gå igenom det. Har ju lådor som jag packade ner för fem år sedan när jag bara ville ha undan saker efter att mamma dog. Nu känner jag att jag ändå har en viss distans och orkar sortera det - men det måste få ta lite tid... Mycket minnen som kommer fram.
Men för tilfället känns det väldigt segt jag har varit rejält förkyld en vecka o snorar fortfarande men börjar få lite ork igen. Fast då har det ju varit en vecka när jag bara orkat ta hand om H och säremellan ligga däkad på soffan. Tack o lov för tvkanalen med barnprogram hela dagen! Innan var jag så bestämd över att inte använda TVn som barnvakt men nu köper jag mig några minuters lugn o ro. jag tror att det finns värre hot mot H än stimulansen från Tv och hon går däifrån när hon tröttnar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0