seg

har varit snorig o hängig o Hs nya tänder som håller på o gror o kliar har försämmrat sömnen för bägge.. vad gör jag då när jag börjar komma ikapp? jo, jag sitter framför datorn halva dan o sedan försöker jag hålla mig vaken för att se "sjätte sinnet". Tvärr har ju överraskningseffekten försvunnit lite på den eftersom det diskuterats lite överallt, antar att man får skylla sig själv när man ine stt den förrän nu
H sover iaf men jag lär ju kanske inte vara så pigg imorgon
Beställde lite pocket fr adlibris idag, måste komma igång o läsa igen, så här kan vi inte ha det! Då är pocket ett br alternativ för med tanke på dotterns något nonchalanta sätt att handskas med böcker så känns det bäst att hålla bibliotekets böcker utom räckhåll för henne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0