veckovill

Jag har inte orkat blogga, har varit för veckovill, trött och på helspänn för att orka bry mig. Nästan två veckor som gräsänka med dygnet runt jour för en aktiv elvamånaders (nästan) krabat gör en utmattad både fysiskt och psykiskt.
Som tur är kom C hit igår och sov över en natt. Gud vad skönt att prata sammanhängande meningar även kvällstid och få gå på toa utan att lämna dörren öppen. Hon var dessutom helt med på min idé om att käka kinamat så igår svullade vi oss mätta o nöjda på hämtmat. Tackar för sällskapet! Gjorde att jag piggade på mig till nästan mänsklig nivå.
Imorgon skall sambon vara hemma om allt funkar med mellanlandningar osv. Hoppas allt går i lås för både jag o H saknar honom.  H har odlat fram en ny tand så hon skall kunna bita honom ordentligt som straff för att han varit på rymmen så länge. Tycker inte om att ha honom på resande fot...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0