knappast samma sak...

flyttkartonger är alltid för få när man packar o för många när de skall packas upp (för att inte tala om när man skall bära!!!) jag börjr kännamig nervös och fundersam öer vad vi gett oss in på.
är så mkt som går ut på att ringa runt o fixa saker som skall bli gjorda nu... jag gillar inte alls att sitta o jaga folk i telefon o det är inte så lätt med en ettåring som försöker påkalla ens uppmärksamhet alternativt passar på att göra hyss under tiden...
O mitt i det begynnande kaoset lyssnar jag på kristina fr Duvemåla... det ÄR ju faktiskt inte så att vi skall flytta till jordens ände men det blir nog lite som att börja ett nytt liv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0