smältning pågår

jag är ibland lite hemlig av mig... inte alltid med vilje. när H var på gång berättade jag bara för två personer (förutom sambon då...) innan vi hade varit på ultraljudet. det var inte det att jag promt ville hålla det hemligt utan jag kunde liksom inte prata om det förrän jag själv började fatta det hela. Sedan började ju magen växa så då vågade folk fråga lite mer *s*
Iaf är edet ett linande fenomen med det här huset. jag har liksom inte kunnan berätta så mkt om det för att jag själv försökt fatta att vi skall köpa hus o flytta... men det skall vi, det är ett faktum. Vi har fått nycklarna nu o skall börja flyttaöver grejor. det känns faktiskt bra även om det är vemodigt.
otäckast är väl ovissheten om hur det skall gå med försäljning av det här huset. Borde ju gå att sälja det tycker jag men man vet ju aldrig förrän pappren är påskrivna.
Nu återstår det att se om jag lyckas flytta telefonen o bredbandet som vi vill, när jag försökte göra det via nätet igår fastnade jag i nån loop i systemet eftersom det vägrade hitta adressen... Fick nått formulär att fylla i så skulle de kontakta mig men det känns ju rätt oklart om det gick igenom det heller, suck!
Bah, det ordnar sig förhoppningsvis o när jag bara komit över hur satans mkt lån vi har (förmodligen inte värre än andra husköpare, bara det att jag inte haft annat än CSNdraken hängande över min ekonomi) så skall jag se positivt på det hela igen...
Nu skall jag surfa om höns igen!

Kommentarer
Postat av: Johnny

Fast jag har ju för mig att du berättade för mig också... eller så läste jag det på denna blogg...
/Johnny Andersson (snart Rosenberg)

2007-07-14 @ 10:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0