bokmal

bokmal

Laddade sent omsider över lite bilder från mobilen till datorn, kommer ibland på att jag ju kan ta kort med dem och att resultatet inte alltid blir helt värdelöst. Mobilkamera är en bra att ha sak när man har småbarn och inte alltid orkar släpa omkring systemkameran för att vara beredd på ett ev "kodak-moment". Blev riktigt spännande eftersom jag hade bilder där som jag totalt glömt. Tex ett par på H när hon var två timmar gammal och jag försökte ta kort när hon sov i mitt knä. Har hon varit så liten verkligen?
Bilden ovanför är tagen på Lucia, en bibliotekarie måste ju försöka fostra en bokmal? Alltså går vi till biblioteket ofta och H tycker att böcker är kul, inte alltid på det sätt hennes mor tänkt sig men det är ju en början.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0