bajs!

Bajs, bajs, bajs...
Vad hände egentligen? Hur blev jag en sån som med intresse kan sitta på mitt föräldrarforum och diskutera bajs i dagar? Om det bajsas, när det bajsas, hur det bajsas, varför det bajsas, konsistenser, frånvaro av bajsblöjor och metoder för att få systemet att komma igång till en lagom takt igen. Jisses säger jag! Snacka om att förlora sig i bajsträsket.
De enda som förstår är andra småbarnsföräldrar, i olika utsträckning kretsar allas våra liv kring bajsfrågan.
Får trösta mig med att det diskuteras annat, och att det inte diskuteras oavbrutet... oavbrutet finns inte i ordlistan längre sedan förlossningen. Och i grunden beror allt just på aktivitet som inte avbröts.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0