2007

God fortsättning!
H vägrade sova när det var gäster och allt, tog nån tupplur men vaknade lagom för att sitta med och käka nyårsmiddag. Oxfilé var tydligen gott för hon gapade stort och tjoade efter mer. Tror jag skall säga det nästa gång BVC tjatar om gröt?
Vi åt så vi nästa sprack och H var med och vakade in det nya året och tittade storögt på raketer. Hon hade hörselkåpor på sig när vi smällde av de egna och det borde nog jag också haft - jag tycker ju inte om när det smäller! Fast det är vacker med fyverkerier! Ingen kom till skada men jag var rätt glad över regnet eftersom fyverkeribatteriet vi smällt upp sedan stod och pyrde och brann riktigt muntert trots blötan.
Sedan gick jag och stoppade H i säng för vid det laget var hon så trött att hon gick med på att det var en god idé. När hon somnat försökte jag vara lite social men gav upp för jag var lika trött. Kändes lika bra att sova lite så man var i någorlunda form idag.
Nu undrar man hur lång tid det skall ta innan man lär sig att det är 2007?
Avgav inte ett enda litet nyårslöfte - vad skall man nu bryta mot?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0