pysselnödig

Idag har jag hämtar ett paket från panduro samt åkt förbi en pysslares arbetsplats för att hämta upp lite jag beställt av henne, Skojsigt med nya, fina saker men NÄR SKALL JAG FÅ TID ATT SITTA OCH SCRAPPA DÅ?  Har iaf idéer till minst en LO när jag får tid, är inte helt säker på utformningen men vet vilka papper och ungefär vilka foton. Skulle kansk behöva dutta lite med dem i datorn för optimal effekt men då var det det där med tid igen. Krävs lite mer koncetration för det än för ordbajseri... och jag kan inte göra det med bebis sovande på en arm... Borde gå och lägga oss egentligen men jag orkar inte lyfta på aktern... Fattar inte varför det är lim på datorstolen?
bla, bla, bla...
Klockan är bara åtta men det känns som bommul i huvudet. Inget gott tecken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0