glassigt

Från högt till lågt? Dottern och jag fixade en dejt med glassbilen idag, behövde köpa hem lite tröst men jag har fortfarande inte förlåtit dem riktigt för att de slutat tillverka och sälja den fantastiska sorbet de hade på åttiotalet. *drägglar vid minnet* Fast idag skulle man kanske inte uppskatta den? Iaf var det kul att se honom försöka få mottagning när jag skulle ha igenom min kortbetalning... Lät inte helt bra att skriva att det såg kul ut när han stod med sin mojäng i luften?  Fast jag har ju också en underlig humor.
Nu skall jag titta på TopModel, äntligen en ny säsong! Tänk vad man kan utveckla för beroenden under en vanlig graviditet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0