Brist på resurser.

Förkylningen ville ha min röst... Redan i fredags började det bli svajigt, lördagen gick så där och när jag pratade med väninnan M i telefon (nej, jag tänker inte hålla tyst bara för jag knappt har nån röst) sa hon att jag lät som jag var i målbrottet. Idag har jag lärt mig att inte försöka ropa in hunden (som visade sig ligga inne och sova redan) när bebisen just sommnat. När han hörde min väsande stämma ropa hanns namn blev han övertygad om att nått hotfullt närmade sig och rusade tokskällande till dörren för att ge lite understöd. Sedan sov inte bebisen längre utan grät yrvaket.
Bestämde att jag iaf inte var i skick för babysimm idag så vi tog det extremt lungt, jag skrotade runt i morgonrock till klockan var två och jag bestämde mig för att det var mödan värt att gå och hämta en bokreakatalog. Det blev en liten promenad med barnvagn och hund (och en moder som svidat om från morgonrock till lite presentablare outfit). Vet inte om reautbudet var värt det men det fanns några titlar där som jag skall ha koll på när det drar igång. Tycker dock att priserna fortfarande är för höga för att man skall tokshoppa.
Men jag är SÅÅÅÅÅÅ shoppingsugen - och pank. (nåja, inte pank men shoppingkassan är på tok för skral för mina önskelistor) Surfar runt och hittar massa saler jag nog behöver EGENTLIGEN? Erbjöd mig att  shoppa upp sambons traktamente för Londonresan, var inte det generöst?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0