Bättre humör

Hittade, via en annan bloggare,en sida med småkul serierutor och blev sittande och läste ikapp mig, några var riktigt bra. Gillade bland annat denna http://www.courting-disaster.com/d/20070112.html
Sedan tog vi oss ut och tog en promenad i snöblasket medan det fortfarande var vitt. Barnet fick åka pulka men var måttligt imponerad. Hunden var desto nöjdare.
Efter att ha betalat räkningar (gjorde mig inte direkt på GOTT humör att se pengarna flaxa iväg..) så har jag lovat mig själv lite mutor iform av ostbågar. Måste vara barnets majskrokar som triggat suget, var annars längesedan jag åt just ostbågar. Annars tänker jag koppla av lite och slösurfa en del och lyssna på Uno och Irmas julskiva. Tycker den är så bra så det vore slöseri att bara plocka fram den i december.
Får väl sitta och fundera vad jag skulle vilja köpa för de pengar jag trots allt drar in. *s*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0