personlighetsklyvning?

Alltså, de jobb jag söker brukar inte generera några sittningar med olika personlighetstester. Jag har mest hört lustiga historier om fenomenet från andra förutom nån upplevelse på arbetsförmedlingens "söka jobb-kurs" i början av 90-talet (i Sandviken där de samlade ihop oss som de inte lyckades skyffla in på låssasjobb eller utbildningar vi inte ville gå).
Iaf har jag nu fått chansen att göra ett sånt där personlighetstest... o nu är jag mogen för psykakuten tror jag... Fyra alternativ och inget passar... Kan bli mkt intressant att se hur det skall tolkas. Jag har svårt att ta det hela på allvar måste jag erkänna. Försökte iaf genomföra testet seröst men jag tror faktiskt jag föredrar intervjufrågor i stil med favoriten hitills "hur ser du på kunskap?".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0