inpiskad

Hmmm... det har sina sidor med ett pråbrå av snuskig humor... jag kan inte hjälpa att det mesta går att vrida till bara man ger sig den på det. under shoppingen igår kikade vi på julpynt. Det fanns julgranskulor i alla storlekar - de största var större än barnets huvud. När de i samma butik hade gigantiska adventsljusstakar som vi också kommenterade en del var jag ju bara tvungen att väsa "större stake och kulor har jag aldrig sett!"
Jag blir emellanåt lite trött på att jhag alltid kan få aker att låta så mkt värre än det var menat men det är ofta rätt kul att vara lite pubertal i sin humor. min gammelmorfar växte inte ifrån den humorn under hela sitt liv.
Idag måste det bli lite lussebak, helst lite hönshusbygge och så hoppas jag på att det skall komma lite kul post med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0