flyg fula fluga...

Jag sover inte...
Klockan är halv ett på natten till torsdag.
Borde sova för imorgon förväntas man fungera som mänsklig varelse och mor.
Barnet sonade till högläsning ur "jarlens sekel"; fantastiskt sövande publikation som firat triumfer två kvällar i rad. Borde kanske be någon högläsa för mig? För jag somnade inte... Lyckas inte koppla av o det gör nt här eller det kliar där och hela huvudet surrar av tankar.
Gav upp och parkerade i sofan igen
Annat surrar med - en stor, hårig spyfluga har vaknat till liv och slår sina lovar runt öronen på mig. Jag lyckas inte uppbåda tillräckligt med energi för att hämta ut flugsmällan från städskåpet där den fått vinterbostad.
Jag kommer att vara SÅ trött imorgon. Bläh!
regnet piskar på taken endast morsan är vaken...

Kommentarer
Postat av: Ylva

Du behöver inte vakna till det här oljudet! Vilken passande reklam du har till dagens inlägg!

2007-12-06 @ 11:53:01
URL: http://yfronten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0