listig

jag är inte nått mönster av ordning... men nu har jag fått nått slags knäpp o upprättar en massa listor. Vad som skall göras i huset, vad jag behöver packa till Runkarpsbesöket, vad som måste köpas, vad jag VILL köpa (blir en lååååång lista av nån anledning), vilka hönsraser som hade varit kul att skaffa.... kort sagt mängder av meningslösheter...
och ändå fastnar jag framför datorn. beror nog mest på att regnet öser ner och jag inte har nån vidare lust att ta tag i det där med att måla vitt i trappan

Kommentarer
Postat av: Ylva

Påfyllning till Runkarpslistan; fårkläder, hästkläder (om vi åker till min kollega och tittar på hästar), tebodskläder (om vi åker till tebod).

2007-08-31 @ 15:06:40
URL: http://yfronten.blogg.se
Postat av: Linda

Nu ska jag visa min dåliga humör. Men jag gissa tre gånger vad jag fick Runkarps till. *rodnar*
Har du botat pysselshoppninglusten ännu?
//Linda

2007-09-02 @ 18:14:12
URL: http://lindaspyssel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0