snigelbegär

Jag brukar inte vara så entusiastisk över polarn o pyrets kläder. H har fem plagg från den butiken och då är tre fådda och två reafynd. Idag var jag inne och kikade för att jag hade så TRÅKIGT och då har de underbara bruna byxor med snigeltryck! Vill ha!

Lägger inte mkt pengar på kläder till mig själv sen jag blev gravid (hur kul är det när man drar storlek tält?) och efter Hs födelse är det henne jag shoppar villt åt. Vi kan ju säga att det syns vem som har flest plagg i garderoben. Idag var hon blåklädd och alla sa ”han” om de inte redan kände tösen.

Fast nu vill jag shoppa mer. Snigelbyxor, söt body och grön höstjacka åt llilla H. Fast polarn o pyret är så DYRA… men snigelbyxorna lockar!


Kommentarer
Postat av: sissi

Å, vad jag känner igen det där! Jag handlar MASSOR till lilla Nea! Leksaker och kläder är mina favoriter! ;-)

2006-09-08 @ 22:01:02
URL: http://klarabellas.blogspot.com/
Postat av: Ylva

Klart H ska ha snigelkläder!

2006-09-13 @ 14:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0