svårt!

Vissa saker är svåra att förstå... som varför alla blir kollektivt glana över Carola och henes mellodifestivaltrall... Tycker fortfarande att låten är tråkig och att hon är en överspänd självgod hoppa (hon kanske är en fin människa men jag har svårt att tro det) och HUR kunde Björn Kjellman gå vidare direkt till final? Jag skrev visserligen att det var det intressantaste i startfältet men det var innan jag hört låtarna. Måste ha varit alla rödvinsstinna tittare som röstade på honom för att de kände igen ensiktet eller för att de blev senimentala och trode att Jan Malmsjö var med igen med "Hej Clown"?
Sandra Dahlbergs slagdänga lyckades jag komma på var den var lånad från. Ni som minns LilliÅsussi kan ju sjunga lite på "ring my bell" så får ni se om ni håller med mig. Rednex blev vi inte av med och inte Pontare heller. Han hade iaf gömt det mesta av håret i turbanen och såg inte fullt så vansinnig ut som på genrepet - och de liknade honom vid barbapappa i sändningen med. Trodde inte att de skulle få igenom det.
Pausunderhållningen hade blivit av med de vaggande bajamajorna, synd eftersom iaf småungarna bakom oss på repet uppskattade den biten...
Något annat som är svårt är att handskas med bärbara datorer. Y har inte min tjuvträning från bokbussen så att se henna försöka blogga med bärbar i knät hade helt klart ett underhålningsvärde! men till slut var markören och hon överens och sedan gick det rätt bra. Vaginadagen till ära hojtade jag att "det ser ut som du hade behövt en mus" Tur att inte det alltid är så många som hör ens hjälpsamma tillrop.
Har ätit en massa kött och godis så bebisen klagar över platsbrist och jag kommer säkert att ha ont i magen större delen av natten som straf när den slåss med tarmarna men kött skall ju hjälpa till att hålla järnvärdet i balans så ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0