sött

Nu är nog våren här för snön töar bort och snödropparna tittar fram. Här och var ligger rejäla partier med blankis så att ta sig till brevlådan kan vara en utmaning. Jag har hivat ut lite akvariesand (gäller att ha resurser) för brevlådan måste skördas fortast möjligt (speciellt nu när det dimper ner diverse sticklingar i den - inte skall de frysa inte)
Gulligt tycker jag att det är när min mormor förmanar mig att ta det försiktigt så jag inte bryter benen av mig. vad kan man säga mer än "det samma"? fast hon är duktig och använder både broddar och käpp i det här väglaget.
Själv börjar jag bli så stel så jag behöver inga brutna ben tack, är foglossningen som spökar skulle jag tro så man får väl vara glad att ha klarat sig så här långt utan större problem. Det är ju faktiskt slutspurt, en månad kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0