kommunikationsproblem

Jag har shoppat ny mobil! Egentligen så skulle vi ju bara kika på videokameror men nu hittade jag den telefonen jag bestämt mig för till vettigt pris så det blev köp fast än jag kommer att få äta havregrynsgröt resten av månaden känns det som. (Mars är ingen kul räkningsmånad i år)
Så gårdagskvällen och en del av dagen har gått åt till att överlista tekonlogin... Nu har jag fått till en uthärdlig ringsignal (nåja - liiiiiiiiiite irriterande skall de vara) och fått den sluta vibrera och låta när man knappar på den. Tangentljud är irriterande och behöver inte tillföras så jag känner mig riktigt nöjd när jag tämjt den så långt.
Återstår andra roliga saker att begripa sig på; hur man får igång MMS-funktionen (telias fel snarare än telefonens), tangentlåset och hur man snabbt kommer i och ur ett disktret läge med avstängd ringsignal är några... Plus att jag måste komma på hur man lägger över musiken i praktiken (vet hur det går till i teorin men har inte kommit så långt)
Förskingringskassan säger att jag anmäler nya inkomsten när jag begär föräldrarpenning... Men jag vill inte ha föräldrarpenning baserat på min inkomst NU utan på min heltidsanställning... Suck!

Kommentarer
Postat av: Ylva

Mamma är stolt för hon har just hittat å och ä och ö och frågetecken på sin mobil. Snart kanske hon hittar de små bokstäverna också.

FK ska basera föräldrapenning på vad man haft för inkomst innan (vet inte hur långt innan). Det var bra uträknat att Tove hann ha betald praktik att basera Leopenning på.

2006-03-22 @ 08:46:40
URL: http://www.yfronten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0