Våglängder och tjuvlyssningens tjusning

Ibland är det jobbigt att man verkar vara på en annan våglängd än de flesta andra i mänskligheten. Som tonåring drömde man kanske om den där själsfrånden som skulle fårstå en fullständigt men nu har man modifierat kraven lite. Vore ju trevligt om folk förstod ens hmor? Jag kan visserligen vara rätt rapp i käften emellanåt men ibland så är man lite för rolig för sitt eget bästa eller säger saker som är totalt bortslösade eftersom sällskapet inte förstår hur kul man är.Kompisen Y formulerade  i sin blogg :  "Jag känner mig som en lightversion av en idiot savant." Jag känner mig mest som ett UFO.
Nått som fler än jag tycker är roligt är tydligen tjuvlyssning, har på ett forum fått tips om en blogg som varje dag återger en avlyssnad konversatíon, folk säger konstiga saker kan man konstatera (en elakare slutledning skulle vara att folk är korkade?) http://www.tjuvlyssnat.se/ Själv säger jag nog bara kloka saker? ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0