summan av lasterna

Det är tydligen ingen myt med de där knäppa rycken man kan få som gravid. Idag velade jag länge om jag skulle våga mig ut i snöyran bara för att jag var så vansinnigt sugen på sånna där röd-svarta lakrisdöskallar... När man sedan kommer på att man kan ju ha förtjänat kinamat om man vågar sig ut så pulsade jag ut i världen... Inte halt men väldigt kallt. Biter fortfarande i kinderna efter promenaden... Men det var nästan värt besväret eftersom det var vansinnigt gott med kinamat (i brist på indiskt... Det är nästan så det får bli en sväng in till stan så jag får tillfredställa det suget med). Godiset har jag lyckats låta bli ännu, även om det var det som lockade ut mig. Det var bättre de första tjugo veckorna när det inte var gott med socker... Tycker fortfarande att coca cola är för sliskigt men godis går visst bra... om jag nu inte tröttnar efter två bitar men lakris verkar ju vara en bra basföda så...
Är ste i axlar och bröstkorg efter yogan och har ont i höfterna efter min långa snöpromenad så resten av kvällen skall jag nog krascha på nått bra ställe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0