måndagsseg

Trodde att måndagsseghet var ett fenomen som hängde ihop med att jobba men tydligen kan det drabba en som arbetslös med. Känner mig bara håglös och olustig och orkar inte ta itu med något av alla projekt jag skulle kunna börja med. Tänker iaf inte mutera till hemmafru bara för att jag inte har ett jobb att gå till så min kvot för hemarbete var uppfylld när jag kört diskmaskinen idag...
Undrar om det är förkylning på G, fullt så här segt och hopplöst brukar inte tillvaron kännas när man åtminstone fått sovit ikapp någorlunda och sluppit stressa runt. Har till och med hunnit vara ute en hyfsad promenad med hunden och fått lite dagsljus... Kansek är det som är "felet"? En ljusöverdos+ frisk luft+ motion... förödande kombination...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0