kassa kassan...

ibland märker man att samordningen på a-kassan inte är den bästa. Fick två brev idag. Ett daterat den elfte som efterlyser mina intyg på vad jag gjort sen sist och ett daterat den tolfte som meddelar att jag är handlagd och klar (och de har justerat min ersättning efter den senaste lönen och min heltid Halelejula!!! DET satt fint). Tur att jag råkade öppna dem i fel ordning så man slipper nojja för allt...
I ren glädjeyra har jag deklarerat mina kassakort (läge för särskrivning där?) men måste ju vänta till helgen är avklarad innan jag kan bli klar med första perioden.... Blir spännand eatt se hur mkt de tänker bråka för att jag jobbat? Förut när jag fick ersättning motsvarande deltid så var det en ren förlust att timvikariera eftersom de genast räknade ner min ersättning som straff..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0