jobbig natt

vete sjutton vad jag har drömt egentligen? förvirrat var det iaf, hade något att göra med citronparfym och någon som hade en björnskinnspäls. Ingen aning om varför det var så viktigt men nu börjas det väl med att behöva vandra omkring på nätterna istället för att sova. Har varit uppe vid fyratiden i natt och hade nog kunnat sova lite längre än jag gjorde om inte bärbara telefonen börjat pipa för att den ville bli laddad. Vilket irriterande ljud!!! 
Så nu får det bli datortid med katten som en urvriden trasa i knät. Hänger runt på fyra olika forum men så här dags på en helg har det ju inte hunnit skrivas något av intresse, iaf inte när jag var inne vid elva igår och läste det som var intressant då. Borde äta frukost men vet inte vad jag skall sikta in mig på, inte sugen på något. Speciellt frustrerande eftersom jag vet hur tvärsur jag kommer att bli om jag inte får i mig lite käk. Havregrynsgröt kanske? men det känns i präktigaste laget.
Ägnar nog en halvtimme - timme tilll åt att surfa runt. Möjligen i jakt på fina krukväxtbilder som kan få en att börja dräggla och skrika "vill ha" Hoyamanin har inte släppt bara för att vintern gått hårt åt sticklingarna och sedan så har jag börjat bli oroväckande intresserad av st Paulior. Det är ju egentligen en tråkblomma som jag inte lyckats hålla liv i länge i taget men nu har jag plötsligt några reafynd och två grönblommande sorter på tillväxt... Hur gick det till?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0