hobbys

Min nyaste hobby är att sitta och glo ut genom fönstret. Det låter väl riktigt exalterande? Idag är det rena fågelskådningen. Tre talgoxar som irrar omkring i enen utanför och jag börjar känna mig lie som Nils Ferlin "en fågel ser jag som irrar, långt bortom hank och stör.
Jag sitter och stirrar och stirrar men ingenting kommer mig för"
Fast just det där att inte göra något kan vara väldigt skönt.... Känner att mina energinivåer inte är så höga och efter jobbet igår är de nära noll...  Känns som min kära kompanjon förkylningen är tillbaka för ett gästspel med... Inte helt nödvänidigt och defenetivt inget som får en att må bättre.
Hade dessutom en märklig bebisdröm inatt. Jag hade fått barnet men glömt bort det i en hink över natten och jag tror att det hade dött. Men jag tyckte mest att det skulel bli jobbigt att förklara varför jag glömt det i hinken... Sådana drömmar får en verkligen att känna tillförsikt inför kommande föräldrarskap - eller vad tror ni?
Har en halv plan om att åka runt och titta på lite fiskar och växter idag... Skall egentligen inte ha någon fisk utan bara lite nya växter till karen men det är alltid kul att kika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0