var är min vår?

Jag VET att februari räknas som en vintermånad men det måste väl inte bevisas så grundligt? -2, blåsigt och onödigt mycket snö från ovan... Halkade iväg med livet som insats och har vi riktig tur kommer snöröjningen igång i juni.
Har iaf fått lämna in alla kortlån som legat och varit på väg att gå ut, bra för samvetet och för längden på kvittot... Nu har jag inte julgransgirlangvarning på mina lånekvitton längre. Hurra! Fick en beställd bok med, Martina Haags nya, en bagatell men jag är nyfiken på den, hennes krönikor är kul skrivna även om hon kan reta gallfeber på mig emellanåt...
Lämnade tillbaka Kalaharis skrivmaskinsskola för män, orkar inte skriva något längre om den här på bloggen, det får räcka med att konstatera att den gör mig glad. Det finns inga olösliga problem i den värrlden *s*
Funderade på att köpa "hollywoodfruar, andra generationen" på rea men motstod, tycker att 149 var för dyrt för den, hittar jag den billigare så kan jag gott tänka mig att läsa den av nostalgiskäl. Tänk så mkt sexualupplysning Jackie Collins har tillhandahållit för min generation?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0