stolt

Ibland blir man stolt över att man inte säger precis allt som man tänker... Tex frågade jag inte barnmorskan idag om det var för sent att ångra sig och köpa en hundvalp istället...
Hon hade förmodligen tagit mig på allvar och börjat förklara att det är vanligt att känna en viss osäkerhet inför detta att bli förälder. I bland känns det som SM i klyshor att gå dit men jag vann förvirringsmatchen idag. Jag hade totalt glömt att jag skulle ha jornalkopior etc med mig och var nöjd med att jag kom ihåg att JAG skulle dit. Inte alltid så givande men allt såg bra ut iaf. Bebisen växer, mamman växer, hjärtljuden låter fint och jag har fått veta att det som håller på att försöka ta sig igenom min diafragma så fort jag glömmer att sitta som en eldgaffel är ett bebishuvud... stämmer bra med vad jag känt för sparkar i naveltrakten... Då är det kanske inte en boxningstalang iaf som jag började fundera över.
Har jobbat kväll idag, det börjar bli segt att böja sig för att nå nedersta hyllan nu och jag fick stå hälften av tiden för att inte få invärtes blåmärken... Kom hem och var tröttare än en nyväckt mumie men nu har jag slagit över och är tokpigg. Har gått igenom hela traderas utbud av hoyaauktioner som en liten efterdyning till att jag klippte till och namnade alla sticklingar som jag skall sätta på rotning för att byta bort mot nya, roliga hoyor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0