skitfilmer...

finns det gott om. Kan varna för "bröderna Grimm" Mycket action men absorlut inget händer... Kunde inte någon ha skrivit ett manus före inspelningen och inte bara klippt ihop specialeffekterna?
Annars har det varit en bra dag. Har äntligen lyckats tjata till mig indisk mat - vilket är en ännu större bedrift eftersom Y inte ens tycker om det men ändå snällt följde med och åt. Tackar!
Försökte titta på schlagerfestival men det gick dåligt. När det blev någon rapplåt som tydligen hette kuddkrig gav vi upp och tittade på film istället. Den gick åtminstonne att snabbspola.
Såg att jag tydligen missade vinnarlåten. Känns lite som galenskaparnas variant av mellodifestival där det vinnande bidraget är det som man "sluppit" höra.
Lite surt kanske att inte orka titta, jag vill ju vara schlagerbög men det där var inte uthärdligt. (och kunde ingen ha gett LenaPh ett ordentligt manus?)
Det som gör mig riktigt deprimerad är startfältet i Göteborg. Kunde jag inte ha kollat upp det´? Nu har vi ju redan biljetter till eländet... men vad gör man inte för offer för att hålla på traditionerna?
Men vem vet, jag kanske bara är magsur för att jag lider av sviterna från en svårartad IKEA-koma. Lasse hade svårt att förstå varför jag behövde fyra olika isbitsformar i glada färger men eftersom jag ändå köpte bra att ha-saker  (som en badbalja till bebisen - Jag bygger bo!) så får man passa på.

Kommentarer
Postat av: Ylva

Vet inte om jag följde med och åt indiskt speciellt snällt... Sällan har det väl kaosats så mycket på det stället.

Traditioner, ja. Du hade rätt, vi ska gå på genrepet på fredagen så jag får ta ledigt så jag kommer med halvtrebussen.

2006-02-20 @ 12:46:38
URL: http://www.yfronten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0