Shoppingkoma

Tog med en kompis och åkte till Ullared idag... Var stolt över att lyckas köra både dit och hem utan att slinka i något dike.. Har dessutom shoppat mig till mager plånbok och möra ben. Tänk så mkt det finns som am inte visste att man behövde (och sänk så mycket som jag verkligen inte behöver). Börjar förstå tjusningen med att åka till Ullared om man har barn, finns en hel del hyfsat billiga barnkläder att bunkra men jag har ju löpt amok på mellandagsrean så jag behövde inte så mycket. sånt just nu... behövde inte köpa mycket till mig själv heller med tanke på att det mest är tält som gäller de närmsta månaderna men jag hittade lite andra bebispryttlar och lakan och nödvänigheter.. Samt lite kläder till sambon (som är måttligt tacksam utan omedelbart fastnade i att leka med den nya programmerbara fjärrkontrollen som jag fick i uppdrag att köpa på net on net...)
Är rejält trött nu och kommer förmodligen att somna som en liten gris ikväll...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0