Pitzzor

Halv fem kan säkert vara en trevlig tid att gå upp på - till och med på en söndag... Men i mitt fall är det inte direkt frivilligt. Har haft en trevlig magsjuka som troligen var matförgiftning från pitzzerian. Tänker inte röra deras pitzzasallad igen kan jag ju säga. Är förresten samma ställe som gjorde dig magsjuk, Ylva, även om det var några år sedan. Sambon klarade sig fint iaf så det är bara jag som varit så trött att jag grinat för att jag sovit dåligt i någon timma och sedan behövt kuta i racerfart till toan (vilket i vårt hus innebär ett smärre work-outpass). Därför är jag uppe och bloggar nu i hopp om att min mage skall sluta vara på krigsstigen och godta den deceliter nyponsoppa jag trugat i den... Känns tryggast att vänta ut resultatet. skulle vara trevligt att få i sig lite mer än avslagen cola och jag längtar efter ett stoooooooooort glas vatten. Är rejält törstig och det är nog det värsta.
Det här kanske var fler detaljer än ni ville ha men jag lovar att jag har gett den snälla versionen. Måste få beklaga mig för att klargöra hur ynkligt synd det är om mig.
Bebisen tyckte att det var görskoj med en galloperande mage - blev säkert en massa roliga ljud att lyssna på där inne. Den var så exalterad att den hickade i fem minuter stackarn... Nu tror jag att den passar på att sova ut... Somliga har det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0