strandnära

Upptäckte att huset fått ett lite VÄL strandnära läge plötsligt. På grund av ett par fördämningar i dikena längre upp hade det bildas en fin liten insjö precis vid husväggen. Inte bra, det blir fuktigt nog ändå utan insjö precis där. Således fick jag överge middagsvilande barn och stå ute i blåsten (märkligt nog lät det bli att regna) och försöka hacka ut små fina diken för avrinning. Hepp! Bra work-out i sjugradigt, blåsigt väder och man blir härligt skitig. Nu har jag en fin träningsvärk på g (var ett tag sedan jag löpte akok med en hacka senast) men känner mig rätt så stolt. Tänkte själv bestämma om det skall vara pool i källaren nämligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0