postservice?

det fanns nått slags service en gång i tiden men nu blir jag sur. I måndags postade jag sex olika paket  med sticklingar som skulle kors och tvärs över sverige... fick dem vägda och allt på inlämningsstället och köpte snällt frimärken för det belopp hon i kassan angav. Nu får jag en fin avi i brevlådan om att mina brev var underfrankerade och att jag skall betala ungefär dubbelt så mkt som jag gjorde.... Men vad f-n! Varför tror de att man går ner och frågar om portot? Jag slängde mig på telefonen och frågade en sympatisk man i kundservice om det inte var lite orättvist att komma och klaga på mig efter att jag fått fel uppgifter?  Då skulle han hänvisa mig till lokala kontoret men de uppgifterna hade de inte ens fyllt i på avin. Kul. Får ju knalla iväg och betala men  inte utan protester... Vill inte ha syrliga brev om för lite porto när jag bett om råd...  nedra låssaspost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0