ingen järnlady direkt

Har varit på koll hos barnmorskan idag, fick skäll för mitt låga järnvärde och lovade att försöka tänka på att få upp det innan förlossningen. Eftersom det var en BM-student med så är jag dubbelkollad. Två personer som klämt på magen och både bebisen och jag tyckte att det var i mesta laget. Från och med nu så skall jag dit en gång i veckan på koll. Den största nackdelen med det är att promenaden ned börjar bli jobbig men idag var jag taktisk och fikade på hemvägen
När jag var och klippte mig sa hårfrisörskan att det blir en tös, det är det flera på jobbet som har sagt med. Jag säger fortfarande att "antingen blir det en pojke eller en flicka".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0