Varför är måndagar så konstiga?

Eller rättare sagt, varför blir saker gärna så konstiga på måndagar?
Tycker att jag är hyffsat pigg men hittar ändå ingenting och jobbar lite som en zombie. Folk måtte undra vad man gör bakom disken när de möter en i den fulla glansen av ens förvirring.
Ringde igår och frågade varför jag bara fått bruksanvisning på holländska när jag köpte torktumlare.  Tjejen i andra änden lät nästan rädd... Hon undrade om jag kunde komma in men jag vill inte åka dit bara för lite papper... Sa åt henne att de fick fixa fram en och skicka till mig Får se om det dyker upp någon manual... Nu har vi visserligen hittat en engelsk manual på nätet så maskinen fungerar, men arg blir man när de är så nonchalanta... och eftersom hon knappt frågade vilken maskin jag ville ha bruksanvisning till så måste det vara rätt vanligt att det händer?
Det är fint väder och jag vill vara ledig!
Men nu blir det till att plocka ihop boklådor istället...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0