Sköna söndag

(det var lääängesedan det programmet gick förresten)
Har unnat mig att ta det lungt idag, det enda energiska var att åka och handla mat samt en sväng till närmsta handelsträdgård. Känner mig duktig för att jag kom hem utan växter, får inte plats med mer just nu så det är bäst att motstå. Har iaf fått köpt både gravkrans och sånna där ljus. Blir ju spännande att se om jag får fyr på dem i år... Tänkte att jag skulle åka upp och göra i ordning på kyrkogården i slutet av veckan.
Nu har jag försökt mig på någorlunda avancerad matlagning, har en kyckling på G i ugnen och jämfört med att vi åt burkraviole igår så känner jag mig som en mästerkock idag.
Får jag bara bytt vatten i mitt lilla 60 litersakvarium med så kan jag slappa resten av dagen med gott samvete. Man blir alltid lite fundersam när vintertiden slår in och man plötsligt har varit vaken klockan åtta utan att mena det. Kommer att vara skönt med en timme "extra" men tyvärr vänjer man sig fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0