The Librarian

Nu har jag sett en otroligt fånig och smålustig film, jag hyrde den enkom för att den hette "The Librarian". Man måste ju kolla in en film med den tiiteln när de dessutom skriver att den har drag av indiana jones.... Tunt manus och taffliga datoranimerade effekter men den hade det som "Sahara" saknade - nämligen charm. Den blev en positiv överraskning för jag hade verkligen inte väntat mig något av den.
Tror att den måste ingå i min samling av bibliotekariefilmer. Borde ha den och mumien  bara för att det är bibliotekarier på skattjakt.. Men helst skulle jag nog ha "Sally". Undrar varför jag aldrig spelade in det när den serien gick? Så har vi ju den där tv-serien när Amanda Ooms spelade en bibliotekarie som blev varulv varje fullmåne...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0