Mera fiskar!

Var på akvarieauktion igår, lyckades låta bli att komma hem med så mycket mer än jag hade tänkt mig. Köpte tre påsar endlers så nu blev det bra fart i mitt nya småfiskkar... där det inte bor annat än endlers nu...  De stackars fiskarna fisk klara sig länge i påsarna igår men de var desto nöjdare när de slapp vara förpackade. Var även på en trevlig glöggfest på kvällen där jag lyckades komma hem med två extrafiskar som värdinnan adopterade bort. Måste vara lite chockartat att gå ner i literantal så men å andra sidan har de mycket sbeskedligare sällskap i det här karet. Inga andra bråkiga ciklider utom de själva...
Med andra ord är fiskfronten helt OK. Just nu är det roligt igen och jag hoppas att jag slipper mer massdöd och vattenkrångel nu så det kan få vara roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0