Snö

Det beryktade snökaoset är här nu... och visst blåser det av bara h-vete men snön virvlar så beskedligt så jag ser  bort till grannen utan problem. Kommer kanske att svära mer över vädret sedan när det är dags att gå ner till jobbet? Nåja, bara två arbetsdagar kvar. Känns lite knäppt faktiskt men jag tog med mig kakor igår som en liten muta så får vi se om det hjälper.
Har varit ett himla liv på bebisen i natt, förut har jag inte känt den när jag har vaknat till på natten (men det kan ju vara den sm väckt mig) men nu är det high life där inne, man undrar lite vad det är på g. Hickmaraton eller diskodansi?
Köpte en del bebiskläder på rea igår. Känns lite fyndigare att betala halva priset när man inte har en aning om storlek´eller något. blir förbannad på hur uppdelat i tjej och killkläder det är redan i kläder för tvåmånadersbebisar... Undviker pluttinuttiga rosa saker och har bla skaffat byxor med bilaplikation på. Går alldelses utmärkt ocavsett om det är en han eller hon på G. Lär ju alltid vara någon som kommer med rosa klänningar i present om det blir en tjej så det ordnar sig säkert med kläder...
Nu är det nog dags att börja gå till jobbet. Blir spännande att se om jag kommer fram eller om jag blåser bort på vägen.

Kommentarer
Postat av: Ylva

Visst är det grymt irriterande med rosa/blå bebiskläder?! Om man ska köpa nåt neutralt blir det vita strumpor. Jag tycker att alla kan ha gult, grönt, rött och blått men flickor ska tydligen ha rosa kläder med blommor och ryschpysch och pojkar ljusblå och senare hemska monstermönster.

2005-12-30 @ 14:49:15
URL: http://yfronten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0